U bevindt zich hier: Bioethanolhaard-shop.nlFAQ

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een verzameling van veelgestelde vragen over onze producten en webshop. Als u hier geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact met ons onze klantenservice op. 

Over bioethanolhaard-shop

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee, we hebben geen fysieke winkel We hebben wel 2 showrooms in Denemarken, één in Aalborg en één in Kopenhagen, maar verder is alles online.


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Onze klantenservice is doordeweeks van 10 tot 4 open, dan is het mogelijk om ons op de live chat te berichten of via email of telefoon. 


Wat is jullie retourbeleid?

Als u binnen 14 dagen uw product retourneert krijgt u het volledige bedrag nog terug.

Het product moet ongebruikt zijn en moet terug in het originele pakket. De 14 dagen gaan in vanaf dat u uw pakket ontvangen heeft.




Hoe werkt jullie prijsgarantie?

Op onze producten bieden wij een prijsgarantie. Als een product elders op het internet goedkoper is, zullen we bij Bioethanol-haard.nl u dezelfde prijs aanbieden. Zo bent u altijd verzekerd van een moderne bio-ethanolhaard tegen lage kosten en hoge kwaliteit.

Neem contact op met onze klantenservice als u gebruik wilt maken van de prijsgarantie.



 


 


Vragen over producten

Het product dat ik zoek is uitverkocht, kan het weer beschikbaar worden?

Ja, meestal wel. Om een exact antwoord te kunnen geven, raden we je aan om contact met ons op te nemen via e-mail of live chat. Levertijden voor geïmporteerde goederen variëren doorgaans tussen de 4 en 30 dagen, afhankelijk van of ze per lucht- of zeevracht worden verzonden. In bepaalde gevallen kunnen we het product echter van een externe opslag of andere leveranciers halen.


Ik zoek meer informatie over een product

 

We proberen altijd een goede omschrijving te geven van onze producten. Denk hierbij aan hoe het eruit zien, de functies, afmetingen etc. Als er niet genoeg informatie is of als u meer informatie wenst over het product, neem dan contact op met onze klantenservice. In dit geval raden we aan om per e-mail contact met ons op te nemen, aangezien we doorgaans een vollediger antwoord schriftelijk kunnen sturen.

Geef voor een goede communicatie het artikelnummer en / of de productnaam door als u contact met ons opneemt.

 

Kan ik de open haarden voor aankoop bekijken?

Wij hebben helaas geen adres, magazijn of showroom in Nederland. In plaats daarvan proberen we dit te compenseren door veel foto's, informatie en video's van onze bio-ethanol haarden te plaatsen, om u een beter beeld te geven. Als er een product is waarvan u graag meer foto's of video's zou willen zien, laat het ons weten en we zullen proberen deze voor u te leveren.

Wanneer wordt mijn bestelling in rekening gebracht?

Het geld wordt afgeschreven wanneer de bestelling van onze vestiging/warenhuis naar de klant wordt verzonden. Bij deellevering wordt het geld pas afgeschreven als de gehele levering is verzonden - tenzij dit vooraf anders is afgesproken. We brengen nooit het geld in rekening voordat we een pakket naar de klant sturen, zodat u heeft om de bestelling indien nodig te annuleren. Als u een artikel bestelt dat niet op voorraad is, wordt het geld pas in rekening gebracht op het moment dat we het pakket verzenden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Uiteraard kunt u uw bestelling wijzigen als deze nog niet is ingepakt en nog niet is verwerkt door onze logistieke afdeling. Als u een e-mail met trackingnummer heeft ontvangen, is het te laat om nog iets te wijzigen.

Neem voor het wijzigen van uw bestelling zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, dit kan per e-mail, live-chat of telefoon. Hier vindt u onze contactgegevens.